Applikasi Pandai Pilihan Pelajar Terkini!

Bersediakah kita sebagai ibu bapa? Bagaimana kita memantau pelajaran anak-anak?? Apa persediaan kita utk masa depan anak-anak??

Mencari platform pembelajaran dalam talian yang terbaik?
Aplikasi Pandai merupakan pilihan no.1 pelajar masa kini 💡💯

Teknologi hari ini sangat membantu dalam pembelajaran anak-anak. Lagi-lagi belajar online! 😁 2021 dah banyak berubah, semua beralih ke ONLINE 🔥
Ia lebih murah dan korang boleh belajar dimana saja 😍 lagi-lagi dengan Aplikasi Pandai! fleksibel gila!

Anda pelajar? Sering hadapi masalah yang sama je bila nak ulangkaji?
❌ Takde orang nak check jawapan
❌ Takde penerangan & jalan kerja yang baik
❌ Tepu belajar guna buku
❌ Terlalu banyak soalan
❌ Mudah mengantuk

Tak perlu risau lagi! Pandai boleh menyelesaikan masalah-masalah kat atas tu 💯
✅Ikut sukatan mata pelajaran malaysia
✅Program yang disediakan dapat endorse dari kpm (program kangaroo dll)
✅10+ Subjek Pembelajaran
✅Ujian Mengikut Topik & Subtopik
✅Ujian Percubaan SPM, PT3, UPSR
✅Ujian Penilaian Tengah & Akhir Tahun
✅Penerangan Jawapan Lengkap
✅Sistem Yang Interaktif & Menarik
✅Sistem Auto Marking
✅Soalan Dwibahasa
✅Akses Soalan Pertandingan Akademik

Memenuhi Standard Kurikulum Kebangsaan

  • Semua bahan pembelajaran dalam Pandai digubal selari dengan standard KSSR & KSSM yang ditetapkan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Jadi, anda boleh menggunakan Pandai untuk melengkapi kurikulum sekolah di Malaysia.
  • Isi kandungannya selari dengan Dokumen Standard Kurikulum & Pentaksiran (DSKP) yang ditetapkan KPM dan dibahagikan mengikut tahap, subjek, bab, topik, subtopik dan tahap penguasaan.
  • Isi kandungannya terdapat dalam dua bahasa – Bahasa Inggeris dan Bahasa Melayu.

Kuiz Harian

Soalan-soalan interaktif yang dilengkapi dengan jawapan yang betul, jalan penyelesaian dan penerangan yang terperinci. Setiap hari, pelajar akan mendapat sehingga 5 soalan untuk setiap subjek, berdasarkan topik-topik tertentu.

Ujian Topikal & Peperiksaan

Mengandungi set soalan yang disediakan berdasarkan topik yang spesifik bagi satu-satu bab. Ujian Topikal ini boleh didapati untuk setiap topik dalam setiap bab, merangkumi keseluruhan silibus subjek tersebut, seperti yang terkandung dalam kurikulum.
Peperiksaan adalah penilaian sumatif daripada pelbagai topik dan bab. Dua jenis peperiksaan yang boleh didapati ialah: peperiksaan pertengahan penggal dan akhir penggal.

Penting tau latih tubi..barulah kita lebih mahir menjawab soalan.

Video Subjek

Video pendidikan yang tersedia secara umum dan mengkategorikannya berdasarkan kurikulum sekolah Malaysia KSSR & KSSM. Setiap video dikategorikan mengikut tahun, subjek, bab dan topik yang sepadan.

Kad Skor

Kad Skor adalah skor keseluruhan daripada semua subjek (mingguan, bulanan, tahunan) termasuk streak semasa, streak paling lama dan jumlah kuiz. Ini meningkatkan lagi tahap kesedaran pelajar terhadap usaha mereka dalam pembelajaran, contohnya, pelajar boleh melihat markah bagi setiap subjek jadi seharusnya mereka berikan lebih perhatian pada mata pelajaran yang lemah berdasarkan analisis prestasi pelajar.

Dah lebih 200,000 pelajar gunakan Pandai. Aplikasi ini penuh dengan ciri-ciri yang dapat membantu pelajar seperti kuiz harian, peperiksaan mengikut topik, sistem automatik marking, scorecard, prestasi semasa & banyak lagi! 🤩

“Nak beli Pandai tapi masih ragu2” Jom dapatkan apps Pandai hari ni dan explore Pandai dalam-dalam. Comfirm tak nak yang lain 💯

Inginkan Maklumat Lanjut?
Hubungi (NIZAM) di talian 010-521 9698 atau Whatsapp

This image has an empty alt attribute; its file name is wa-1.jpg